Ali Keklik
Köşe Yazarı
Ali Keklik
 

Sahi ne oldu o işler?

Bizim işimiz şehrin sorunlarını gündeme getirmek, çözüme kavuşturmak değil! Elimizde bir yaptırım gücümüz olmadığı için sadece gündeme getirebiliyoruz. Keşke bu şehir için daha fazlasını yapabilsek…   Kahramanmaraşspor, yollar, kavşaklar, mozaikler, tanıtım ve daha fazlası…   Sahipsiz kulüp dedik durduk ve hep öylede oldu. Şehrin takımı olan Kahramanmaraşspor’a gerekli düzeyde sahip çıkılamadı. Yapılan yardımlar hep eksik kaldı. Uzun yıllardır süper lige hasret duyuyoruz. Böyle giderse o hasret hiç bitmeyecek gibi görünüyor.   Geçtiğimiz aylarda Kulüp başkanı Fatih Mehmet Ceyhan’ın istifasının ardından kulüp başkanlığı için birçok kişinin ismi geçti ama şuana kadar en ciddi kişi ALPEDO yönetim kurulu başkanı ve MÜSİAD Kahramanmaraş şubesi eski başkanı Sami Kervancıoğlu oldu. Kervancıoğlu MÜSİAD’da başarılı bir yönetim sergilemişti. Maraşspor için ise çok doğru bir karar olacağını düşünüyorum. Kulüp Sami Kervancıoğlu ile bir ivme kazanacağı aşikar. Taraftarlarda Kervancıoğlu’nun kulüp başkanı olmasını istiyor. Sami beyinde bu görevden kaçmaması gerekiyor. Kendisini tanıdığım kadarıyla da görevden kaçacak bir kişi değil. ALPEDO ile Şehrin tanıtımına önemli katkı sağlıyor. Kulübü de kısa sürede toparlayıp hedefinin süper lig olacağını düşünüyorum.   Arsan kavşağıyla ilgilide çalışmaların bir süredir yavaş hareket ettiği vatandaşların bu durumdan muzdarip olduğunu yazmıştık. Geçtiğimiz günlerde Ak Parti Kahramanmaraş milletvekili Ahmet Özdemir ve Ak Parti il başkanı Fırat Görgel, sosyal medya hesaplarından yapmış oldukları paylaşımla burayla ilgili sorunun çözüldüğünü en kısa sürede biteceğini söylediler.   Kavşak demişten yol sorunlarına da değinmeden geçemeyeceğim.  Şehir merkezinde bile o kadar bakımsız yol var ki size hangi birini sayayım? Hendekler, çukurlar, yol bozuklukları… Belediyelerimizin bu konuda daha duyarlı olması gerekiyor. Bertiz yollarıyla ilgili Büyükşehir Belediyesi bir çalışma yürütüyor ama bu çalışma ne yazık ki vatandaşları tatmin edici düzeyde değil. Kış aylarının çetin geçtiği bölgede yolların sürekli bakımdan geçirilmesi gerekiyor. Birçok bölgede yol dar ve yetersiz. Bu sorunların çözülebilmesi için daha hızlı çözümler ele alınması gerekiyor. Onikişubat bölgesinde bulunan kumaşır gölü, Altınova, Hopurlu yol güzergâhında ise gereğinden fazla kasisin olması sürücüleri hayatından bıktırmış durumda. Bu bölgenin şehir merkezine yakın olmasına rağmen kasisler mesafeyi yersiz bir şekilde uzatıyor. Bu konuyla ilgili hangi sürücüyle konuşsak dertli ve sitemli bu sorunun bir an önce çözülmesini istiyor.   Şehir kamuoyunu uzun bir süre meşgul eden bire konu ise Terminal binasında yapılan tadilat. Herkes ne yapıldığını merak ediyor. Kalede yapılan restorasyon gibi buradaki çalışmalarda çok yavaş ilerliyor. Aldığımız son bilgiye göre ise 3 ay içerisinde çalışmaların biteceği yönünde. Hadi inşallah diyelim.   Aksu çayı aksu çayı dedik ama burayla ilgili milletvekillerimizin bakanlık düzeyinde birçok girişimleri oldu. Milletvekili Mehmet Cihat Sezal ise bu sorunun 2023 yılına kadar çözüleceğini söylüyor.   Birazda reklam yapalım. Hani hepimiz görmüşüzdür, Karaca’nın Zeugma’nın simgesi olan “Çingene kızı” mozaiği serisi ürünlerini. Bir Maraşlı olarak Gaziantep’in böyle tanıtılmasını kıskandık mı, kıskandık! Tabi ya bizimde Germenicia mozaiklerimiz vardı değimli?  Sahi ne oldu bu konuya, yoksa mozaikleri de mi covid etkiledi?
Ekleme Tarihi: 01 Haziran 2021 - Salı

Sahi ne oldu o işler?

Bizim işimiz şehrin sorunlarını gündeme getirmek, çözüme kavuşturmak değil! Elimizde bir yaptırım gücümüz olmadığı için sadece gündeme getirebiliyoruz. Keşke bu şehir için daha fazlasını yapabilsek…

 

Kahramanmaraşspor, yollar, kavşaklar, mozaikler, tanıtım ve daha fazlası…

 

Sahipsiz kulüp dedik durduk ve hep öylede oldu. Şehrin takımı olan Kahramanmaraşspor’a gerekli düzeyde sahip çıkılamadı. Yapılan yardımlar hep eksik kaldı. Uzun yıllardır süper lige hasret duyuyoruz. Böyle giderse o hasret hiç bitmeyecek gibi görünüyor.

 

Geçtiğimiz aylarda Kulüp başkanı Fatih Mehmet Ceyhan’ın istifasının ardından kulüp başkanlığı için birçok kişinin ismi geçti ama şuana kadar en ciddi kişi ALPEDO yönetim kurulu başkanı ve MÜSİAD Kahramanmaraş şubesi eski başkanı Sami Kervancıoğlu oldu. Kervancıoğlu MÜSİAD’da başarılı bir yönetim sergilemişti. Maraşspor için ise çok doğru bir karar olacağını düşünüyorum. Kulüp Sami Kervancıoğlu ile bir ivme kazanacağı aşikar. Taraftarlarda Kervancıoğlu’nun kulüp başkanı olmasını istiyor. Sami beyinde bu görevden kaçmaması gerekiyor. Kendisini tanıdığım kadarıyla da görevden kaçacak bir kişi değil. ALPEDO ile Şehrin tanıtımına önemli katkı sağlıyor. Kulübü de kısa sürede toparlayıp hedefinin süper lig olacağını düşünüyorum.

 

Arsan kavşağıyla ilgilide çalışmaların bir süredir yavaş hareket ettiği vatandaşların bu durumdan muzdarip olduğunu yazmıştık. Geçtiğimiz günlerde Ak Parti Kahramanmaraş milletvekili Ahmet Özdemir ve Ak Parti il başkanı Fırat Görgel, sosyal medya hesaplarından yapmış oldukları paylaşımla burayla ilgili sorunun çözüldüğünü en kısa sürede biteceğini söylediler.

 

Kavşak demişten yol sorunlarına da değinmeden geçemeyeceğim.  Şehir merkezinde bile o kadar bakımsız yol var ki size hangi birini sayayım? Hendekler, çukurlar, yol bozuklukları… Belediyelerimizin bu konuda daha duyarlı olması gerekiyor. Bertiz yollarıyla ilgili Büyükşehir Belediyesi bir çalışma yürütüyor ama bu çalışma ne yazık ki vatandaşları tatmin edici düzeyde değil. Kış aylarının çetin geçtiği bölgede yolların sürekli bakımdan geçirilmesi gerekiyor. Birçok bölgede yol dar ve yetersiz. Bu sorunların çözülebilmesi için daha hızlı çözümler ele alınması gerekiyor. Onikişubat bölgesinde bulunan kumaşır gölü, Altınova, Hopurlu yol güzergâhında ise gereğinden fazla kasisin olması sürücüleri hayatından bıktırmış durumda. Bu bölgenin şehir merkezine yakın olmasına rağmen kasisler mesafeyi yersiz bir şekilde uzatıyor. Bu konuyla ilgili hangi sürücüyle konuşsak dertli ve sitemli bu sorunun bir an önce çözülmesini istiyor.

 

Şehir kamuoyunu uzun bir süre meşgul eden bire konu ise Terminal binasında yapılan tadilat. Herkes ne yapıldığını merak ediyor. Kalede yapılan restorasyon gibi buradaki çalışmalarda çok yavaş ilerliyor. Aldığımız son bilgiye göre ise 3 ay içerisinde çalışmaların biteceği yönünde. Hadi inşallah diyelim.

 

Aksu çayı aksu çayı dedik ama burayla ilgili milletvekillerimizin bakanlık düzeyinde birçok girişimleri oldu. Milletvekili Mehmet Cihat Sezal ise bu sorunun 2023 yılına kadar çözüleceğini söylüyor.

 

Birazda reklam yapalım. Hani hepimiz görmüşüzdür, Karaca’nın Zeugma’nın simgesi olan “Çingene kızı” mozaiği serisi ürünlerini. Bir Maraşlı olarak Gaziantep’in böyle tanıtılmasını kıskandık mı, kıskandık! Tabi ya bizimde Germenicia mozaiklerimiz vardı değimli?  Sahi ne oldu bu konuya, yoksa mozaikleri de mi covid etkiledi?

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve fisiltihaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer Yazıları

14
Mayıs
23
Ağustos
29
Temmuz
24
Ocak
05
Ocak
01
Nisan
21
Mart
20
Ekim
17
Kasım
24
Haziran
02
Mayıs
26
Mart
25
Ocak
03
Aralık
24
Ekim
25
Temmuz
14
Temmuz
03
Temmuz
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.