Çağrı Merkezi uygulaması hayata geçti!

AKTÜEL 16.11.2021 - 18:39, Güncelleme: 16.11.2021 - 18:39
 

Çağrı Merkezi uygulaması hayata geçti!

Elbistan Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve çözüm odaklı hizmet verebilmek amacıyla Çağrı Merkezi uygulamasını hayata geçirdi.

7/24 hizmet verecek olan Çağrı Merkezi uygulaması ile vatandaşlarınbelediyecilik hizmetlerinden daha hızlı yararlanması sağlanacak   Çağrı Merkezi’nin vatandaş ile belediye arasında gerçek anlamda bir köprü görevi göreceğini belirten Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, daha hızlı ve etkili bir hizmet ortaya çıkacağını ifade etti.   Başkan Gürbüz çağrı merkezi hakkında verdiği bilgide, “Vatandaşlarımızdan gelen her türlü talep, şikâyet ve öneriyi ilgili birimlere hızla ileterek, en kısa sürede geri dönüş sağlanması amacıyla çağrı merkezi uygulamamızı hayata geçirdik. Başvuru yapan her vatandaşımızın talebi, sistem üzerinde rahatça takip edilecek. Her müdürlük bünyesinde yapılan iş ve işlemler için standart süreler belirledik ve bu süreleri sisteme tanımladık. Zamanında tamamlanmayan hizmetler ekranlara kırmızı uyarı ile düşecek, tamamlanmış olanlarda yeşil olarak görünecek. Böylece sorumlu personelinde vatandaşa daha hızlı dönüş yapması sağlanacak” dedi.   Sistem 7/24 Hizmet verecek   Başkan Mehmet Gürbüz açıklamasının devamında, “Vatandaş ile kurum arasındaki mesafeyi ve hizmet süresini asgari düzeye indiren bu uygulamamız, 7/24 hizmet verecek. İletişim Çağı olarak adlandırılan günümüzde devlet ve vatandaş arasındaki iletişim hızının da en üst düzeye çıkmasını sağlanacak. Vatandaşlarımız her türlü sorunları içinçağrı merkezimize 0344 222 20 01 numaralı hattan ulaşabilirler” diyerek sözlerini tamamladı.
Elbistan Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve çözüm odaklı hizmet verebilmek amacıyla Çağrı Merkezi uygulamasını hayata geçirdi.

7/24 hizmet verecek olan Çağrı Merkezi uygulaması ile vatandaşlarınbelediyecilik hizmetlerinden daha hızlı yararlanması sağlanacak

 

Çağrı Merkezi’nin vatandaş ile belediye arasında gerçek anlamda bir köprü görevi göreceğini belirten Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, daha hızlı ve etkili bir hizmet ortaya çıkacağını ifade etti.

 

Başkan Gürbüz çağrı merkezi hakkında verdiği bilgide, “Vatandaşlarımızdan gelen her türlü talep, şikâyet ve öneriyi ilgili birimlere hızla ileterek, en kısa sürede geri dönüş sağlanması amacıyla çağrı merkezi uygulamamızı hayata geçirdik. Başvuru yapan her vatandaşımızın talebi, sistem üzerinde rahatça takip edilecek. Her müdürlük bünyesinde yapılan iş ve işlemler için standart süreler belirledik ve bu süreleri sisteme tanımladık. Zamanında tamamlanmayan hizmetler ekranlara kırmızı uyarı ile düşecek, tamamlanmış olanlarda yeşil olarak görünecek. Böylece sorumlu personelinde vatandaşa daha hızlı dönüş yapması sağlanacak” dedi.

 

Sistem 7/24 Hizmet verecek

 

Başkan Mehmet Gürbüz açıklamasının devamında, “Vatandaş ile kurum arasındaki mesafeyi ve hizmet süresini asgari düzeye indiren bu uygulamamız, 7/24 hizmet verecek. İletişim Çağı olarak adlandırılan günümüzde devlet ve vatandaş arasındaki iletişim hızının da en üst düzeye çıkmasını sağlanacak. Vatandaşlarımız her türlü sorunları içinçağrı merkezimize 0344 222 20 01 numaralı hattan ulaşabilirler” diyerek sözlerini tamamladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve fisiltihaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.