En popüler 5 sosyal medya platformu

27.10.2020 - 17:38, Güncelleme: 30.06.2021 - 18:35
 

En popüler 5 sosyal medya platformu

İşlerinizi kolaylaştırmak ve marka kalitenizi arttırmak için en iyi sosyal medya siteleri hakkında araştırmalar yaptık. Bazıları size tanıdık gelse de markanız için harika olabilecek keşfetmediğiniz sosyal medya siteleri olabilir. Daha fazla bilgi sahibi olmanıza yardımcı olacak en popüler 5 sosyal içerik sitesi!

Facebook – 2.23 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı   Facebook, her ay iki milyardan fazla insanın kullandığı en büyük sosyal medya sitesidir. Bu neredeyse dünya nüfusunun üçte biri! Arkadaşlarınız ve akrabalarınızla iletişim kurmanın yanı sıra, çevrimiçi satış yapmak için Facebook ağını kullanabilirsiniz. Ücretli Facebook reklamları kullanarak işinizi, markanızı ve ürünlerinizi pazarlayabilirsiniz. YouTube – 1,9 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı   YouTube, kullanıcıların her gün milyarlarca saat vakit geçirdikleri bir video paylaşım platformudur. Markanız için abonelerinizin görüntüleyeceği, beğeneceği, yorumlayabileceği ve paylaşabileceği videolar yükleyebileceğiniz bir YouTube kanalı oluşturabilirsiniz. En büyük ikinci sosyal medya sitesi olmasının yanı sıra YouTube, Google’dan sonra en büyük ikinci arama motoru olarak da bilinmektedir. Platformdaki erişiminizi arttırmak için YouTube’da reklam verebilirsiniz.   WhatsApp – 1,5 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı   WhatsApp, 180’den fazla ülkedeki insanlar tarafından kullanılan aktif bir mesajlaşma uygulamasıdır. Başlangıçta sadece insanların aileleri ve arkadaşları ile iletişim kurması için kullanılan WhatsApp, yavaş yavaş işletmelerin müşterileri ile iletişim kurma platformuna dönüşmüştür. WhatsApp, işletmelerin uygun bir iş profiline sahip olmaları ve müşteri desteği  sağlamaları adına satın alma işlemleriyle ilgili paylaşımlar için platformunu geliştirmektedir. Küçük ve orta ölçekli işletmeler için WhatsApp Business uygulaması geliştirilmiştir.   Messenger – 1,3 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı   Messenger, Facebook’ta bir mesajlaşma özelliği olarak bilinirken, 2011 yılından bu yana Facebook’tan bağımsız bir uygulama olarak hizmet vermektedir. İşletmeler artık Messenger’da reklam verebilir, sohbet oluşturabilir, haber bülteni gönderebilir ve daha fazlasını yapabilir. Bu özellikler işletmelere müşterileriyle bağlantı kurma konusunda sayısız yeni imkan sunmaktadır.   WeChat – 1.06 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı   WeChat, WhatsApp ve Messenger gibi bir mesajlaşma uygulaması olsa da birçok farklı özelliği içerisinde barındırmaktadır. Mesajlaşma ve aramanın yanı sıra, kullanıcılar artık çevrimiçi alışveriş, çevrimdışı ödeme, para transferi, rezervasyon, taksit ve daha fazlası için WeChat’i kullanabilir. WeChat, Çin ve bazı Asya ülkelerinin en popüler sosyal ağ uygulamalarından bir tanesidir. Bu alanda iş yapıyorsanız (Facebook gibi sosyal medya platformlarının yasaklandığı yerlerde), WeChat iyi bir alternatif olacaktır.
İşlerinizi kolaylaştırmak ve marka kalitenizi arttırmak için en iyi sosyal medya siteleri hakkında araştırmalar yaptık. Bazıları size tanıdık gelse de markanız için harika olabilecek keşfetmediğiniz sosyal medya siteleri olabilir. Daha fazla bilgi sahibi olmanıza yardımcı olacak en popüler 5 sosyal içerik sitesi!

Facebook – 2.23 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı

 

Facebook, her ay iki milyardan fazla insanın kullandığı en büyük sosyal medya sitesidir. Bu neredeyse dünya nüfusunun üçte biri! Arkadaşlarınız ve akrabalarınızla iletişim kurmanın yanı sıra, çevrimiçi satış yapmak için Facebook ağını kullanabilirsiniz. Ücretli Facebook reklamları kullanarak işinizi, markanızı ve ürünlerinizi pazarlayabilirsiniz.


YouTube – 1,9 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı

 

YouTube, kullanıcıların her gün milyarlarca saat vakit geçirdikleri bir video paylaşım platformudur. Markanız için abonelerinizin görüntüleyeceği, beğeneceği, yorumlayabileceği ve paylaşabileceği videolar yükleyebileceğiniz bir YouTube kanalı oluşturabilirsiniz. En büyük ikinci sosyal medya sitesi olmasının yanı sıra YouTube, Google’dan sonra en büyük ikinci arama motoru olarak da bilinmektedir. Platformdaki erişiminizi arttırmak için YouTube’da reklam verebilirsiniz.

 

WhatsApp – 1,5 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı

 

WhatsApp, 180’den fazla ülkedeki insanlar tarafından kullanılan aktif bir mesajlaşma uygulamasıdır. Başlangıçta sadece insanların aileleri ve arkadaşları ile iletişim kurması için kullanılan WhatsApp, yavaş yavaş işletmelerin müşterileri ile iletişim kurma platformuna dönüşmüştür. WhatsApp, işletmelerin uygun bir iş profiline sahip olmaları ve müşteri desteği  sağlamaları adına satın alma işlemleriyle ilgili paylaşımlar için platformunu geliştirmektedir. Küçük ve orta ölçekli işletmeler için WhatsApp Business uygulaması geliştirilmiştir.

 

Messenger – 1,3 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı

 

Messenger, Facebook’ta bir mesajlaşma özelliği olarak bilinirken, 2011 yılından bu yana Facebook’tan bağımsız bir uygulama olarak hizmet vermektedir. İşletmeler artık Messenger’da reklam verebilir, sohbet oluşturabilir, haber bülteni gönderebilir ve daha fazlasını yapabilir. Bu özellikler işletmelere müşterileriyle bağlantı kurma konusunda sayısız yeni imkan sunmaktadır.

 

WeChat – 1.06 Milyar Aylık Aktif Kullanıcı

 

WeChat, WhatsApp ve Messenger gibi bir mesajlaşma uygulaması olsa da birçok farklı özelliği içerisinde barındırmaktadır. Mesajlaşma ve aramanın yanı sıra, kullanıcılar artık çevrimiçi alışveriş, çevrimdışı ödeme, para transferi, rezervasyon, taksit ve daha fazlası için WeChat’i kullanabilir. WeChat, Çin ve bazı Asya ülkelerinin en popüler sosyal ağ uygulamalarından bir tanesidir. Bu alanda iş yapıyorsanız (Facebook gibi sosyal medya platformlarının yasaklandığı yerlerde), WeChat iyi bir alternatif olacaktır.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve fisiltihaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.