Çinliler ALPEDO’nun Tadına Doyamadı!

EKONOMİ 11.06.2019 - 11:50, Güncelleme: 30.06.2021 - 18:34
 

Çinliler ALPEDO’nun Tadına Doyamadı!

MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı ve ALPEDO yönetim kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu, ALPEDO’nun Çin pazarı hakkında bilgiler verdi.

MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı ve ALPEDO yönetim kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu, ALPEDO’nun Çin pazarı hakkında bilgiler verdi. Kervancıoğlu, “Biz ürünümüzü Çin’de Türkiye’ye göre daha değerin de satmaya çalıştık. Çin’e ürünümüz girince o kadar çok benimsediler ki, şuanda orada beş şubemiz oldu.”dedi. Çinlilerin Türk bayrağı hassasiyeti! Çin pazarından beklenin üzerinde bir ilgiyle karşılaştıklarını vurgulayan Başkan Kervancıoğlu şunları söyledi: “Çin’de kalitemizden hiç taviz vermedik vermeyiz de, yani biz birinci kalite değil de ikinci, üçüncü kalite ürün çıkaralım da diye bu yollara girelim gibi derdimiz hiç olmadı. Sen kaliteyi doğru yaparsan, doğru adımlar atarsan gerçekten her alanda tutulursunuz. Çin’de biz şunu gördük, biz ürünümüzü Türkiye’ye göre daha değerine satmaya çalıştık. Çin’e ürünümüz girince o kadar çok benimsediler ki, şuanda orada beş şubemiz oldu ve bir tanesi de Şanghay’da. Çin’de Türkiye’ye karşı bir ilgi var. Buradaki bayilerimiz bizden dondurmalarımız üzerine Türk bayrağı koymamızı istediler. Bizler neden böyle bir talepte bulunuyorsunuz diye sorduğumuzda bizlere Türkiye’ye karşı oranın halkının bir ilgisinin olduğunu söylediler. Ve bizler bunu yaptığımızda satışlarımız çok daha fazla oldu.” 
MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı ve ALPEDO yönetim kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu, ALPEDO’nun Çin pazarı hakkında bilgiler verdi.

MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı ve ALPEDO yönetim kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu, ALPEDO’nun Çin pazarı hakkında bilgiler verdi.

Kervancıoğlu, “Biz ürünümüzü Çin’de Türkiye’ye göre daha değerin de satmaya çalıştık. Çin’e ürünümüz girince o kadar çok benimsediler ki, şuanda orada beş şubemiz oldu.”dedi.

Çinlilerin Türk bayrağı hassasiyeti!

Çin pazarından beklenin üzerinde bir ilgiyle karşılaştıklarını vurgulayan Başkan Kervancıoğlu şunları söyledi: “Çin’de kalitemizden hiç taviz vermedik vermeyiz de, yani biz birinci kalite değil de ikinci, üçüncü kalite ürün çıkaralım da diye bu yollara girelim gibi derdimiz hiç olmadı. Sen kaliteyi doğru yaparsan, doğru adımlar atarsan gerçekten her alanda tutulursunuz.

Çin’de biz şunu gördük, biz ürünümüzü Türkiye’ye göre daha değerine satmaya çalıştık. Çin’e ürünümüz girince o kadar çok benimsediler ki, şuanda orada beş şubemiz oldu ve bir tanesi de Şanghay’da. Çin’de Türkiye’ye karşı bir ilgi var. Buradaki bayilerimiz bizden dondurmalarımız üzerine Türk bayrağı koymamızı istediler. Bizler neden böyle bir talepte bulunuyorsunuz diye sorduğumuzda bizlere Türkiye’ye karşı oranın halkının bir ilgisinin olduğunu söylediler. Ve bizler bunu yaptığımızda satışlarımız çok daha fazla oldu.” 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve fisiltihaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.