Dondurma reklamları ahlak sınırını mı aşıyor?

11.11.2019 - 16:55, Güncelleme: 30.06.2021 - 18:34
 

Dondurma reklamları ahlak sınırını mı aşıyor?

RTÜK İzleme ve Değerlendirme Daire Başkan Yardımcısı Murat Ellialtı, reklam içeriklerinde bazı düzenlemelere gidileceğini belirterek, "dondurma reklamlarında genel ahlak sınırını aşan sorunlar olabiliyor" dedi.

Ellialtı ayrıca yemek programı sunan kişilerden, "fazla yemek yememelerini" istediklerini belirtti.
RTÜK İzleme ve Değerlendirme Daire Başkan Yardımcısı Murat Ellialtı, reklam içeriklerinde bazı düzenlemelere gidileceğini belirterek, "dondurma reklamlarında genel ahlak sınırını aşan sorunlar olabiliyor" dedi.

Ellialtı ayrıca yemek programı sunan kişilerden, "fazla yemek yememelerini" istediklerini belirtti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve fisiltihaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.