“Alışkanlığımız Kahramanmaraş”

Kahramanmaraş’ın firması şehrin hediyelik markası ‘’ Germenicia ‘’ yeni bir farklılık ile erimeyen dondurma tasarımıyla, dondurma biblosu raflarda yerini aldı. Kahramanmaraş Piazza AVM’de birçok ulusal uluslar arası markanın içinde ‘’Germenicia’’ markasıyla sahne alan firmanın sahibi Mutlu Bolat, Tüm Türkiye’deki her eve Kahramanmaraş hatırası bir ürün girebilmesi için çaba sarf ettiklerini belirtti. Türkiye genelinde tüm evlerde Kahramanmaraş’a özgü ürünlerin bulunması için çalışmalar yapan genç girişimci Bolat: “Özel tasarım biblolar, magnetler, hediyelikler ve Kahramanmaraş’ın Tarihi mekanları yanı sıra, büyük kahramanlıkları sayesinde aldığı Kahramanlık madalyasını ev dekorasyonun da kullanıma uygun tasarımlar hazırlayarak Türkiye’de başka hiçbir satış noktasında bulamayacakları Kahramanmaraş hatırası ürünler sunuyoruz.”dedi. En Yeni Ürün (Maraş Dondurma Biblo) Kendi özel tasarımlarıyla Türkiye’de çeşitli fuar ve etkinliklerde yer alan, Kahramanmaraş tanıtımına katkı sağlamaya yönelik çalışmalar yapan Bolat şunları söyledi: “Önceliğimiz Kahramanmaraş’ın tanıtımına katkı sağlayarak Türkiye de hak ettiği yere gelmesinde pay sahibi olabilmek. Kahramanmaraş’ı tanıtmak adına en yeni ürünleri özelliğine göre el emeği ve atölye imalatı ile müşterilerimize sunuyoruz. Kahramanmaraş için uğraşımız bize hem keyif hemde gurur veriyor. Çünkü bu şehre sevdalıyız. Alışkanlığımız Kahramanmaraş. Özel tasarımımızla yine atölye imalatı olup el işi olan üzerinde yazılı Dondurmanın Doğum Yeri sloganıyla ortaya çıkıp hazırlanan biblo Maraş Hatıra Dondurmasını Türkiye’de başka yerde olmayıp ilk defa müşterilere ve satışa sunulmuştur. Şehrimizin en büyük marka değeri olan dondurmayı ulaştığı seviyenin daha da üzerine çıkartıp hak ettiği noktaya taşımamız gerek.” “Dondurma Festivali” Şehrin büyük eksikliklerinden biri olan dondurma festivalinin önemine değinen Bolat konuşmasını şöyle sürdürdü: “Şehrimizin en büyük vitrini olabilecek bir Dondurma Festivali yıllardır adlandırılıyor, çalıştaylar kuruluyor platformlar kuruluyor ancak işleyişe bir türlü geçiremiyoruz. Eksikliğimiz nerde yapılamayış sebebi nedir bir türlü çözemiyoruz. Her türlü imkan ve potansiyel varken bir festivalin hayata geçmemesi çok manidar. Büyükşehir Belediyemiz zaman zaman güzel şeylere imza atarken bir kitap fuarıyla bu ülkede ses getirip gündem yaratıyorsak inanıyorum ki çok güzel bir organisazyonla tüm dünya Kahramanmaraş’ımızı konuşacak. Bu noktada Belediyemizden özveri ve hassasiyet bekliyoruz. Dondurmayla kalmayıp her zaman yeni çalışmalarla imza atan Kahramanmaraş’a özgü eserler ortaya çıkaran, yerli ve yabancı turistlerin uğrak mekânı haline gelen Germenica Hediyelik, Marka adını Kahramanmaraş’ın tarihindeki antik kentten alıyor. Kahramanmaraş’ı her platformda temsil ederek adını sıkça duyuran Germenica Çini ve Hediyelik hedefini büyüterek her eve bir Kahramanmaraş hatırası kampanyası ile Kahramanmaraş’a hizmet etmeye devam ediyor.”