Bin Şube Açacaktı, Tadınca 3 Bine Çıkarttı!

MADO’YA HAYRAN KALDI

 

Doğduğu topraklardan onbinlerce kilometre uzaklara Mado’nunbayrağı ile birlikte Türk kültürünü de götürenMado Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kanbur, Çin Halk Cumhuriyetinin önde gelen işadamlarından RonghuaGroup Yönetim Kurulu Başkanı JianchengWang’ı konuk etti. Mado’nunüretim tesislerinde incelemelerde bulunan Çinli İşadamı Wang ileri teknoloji ile geleneksel ürünlerin üretimine hayran kaldı. Önce Çin Halk Cumhuriyetinde bin şube açmayı düşünen Çinli İşadamı dondurmayı tattıktan sonra şube sayısının 2-3 bin hatta daha fazla olabileceğini de söyledi.

 

ÖNCE ÇİN SONRA ASYA’DA BÜYÜYECEĞİZ

 

Wang; “Fabrikayı gördüğümde çok şaşırdım. Sonuç itibarı ile çok büyük bir teknoloji ile geleneksel ürünleri üretmekte. Dolayısıyla bu teknoloji ve lezzete sahip dondurma ile Türk dondurmasının özdeşleştiği Mado’nunbin şubesini açmayı düşünüyorduk fakat 2-3 bin Şube belki de daha fazlasını ülkemizde açmayı mümkün ve olası görüyorum. Dondurmanın içinde çok doğal malzemelerkullanılmış ve çok lezzetli. Yerken büyük keyif alarak yiyorsunuz.Biz Madoile önce Çin pazarında büyümek istiyoruz. Daha sonra ise Asya pazarında birlikte büyümek istiyoruz.” Dedi.

 

 

ÜRÜNLERİMİZİN HEPSİ DOĞAL

 

 

Yabancı yatırımcıları ve büyükelçileri Kahramanmaraş’a davet ederek hem Kahramanmaraş’ı hem de markasını tanıtan Mado Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kanbur, üretim yaptıkları tesisin özelliklerinden söz etti. Günlük gelen sütleri burada işlediklerini dile getiren Kanbur, “Yaptığımız dondurmaların hepsi keçi sütü ağırlıklı. Meyveler günlük ve serada olmayıp tarlada yetişen mevsiminde aldığımız meyveler. Bu meyveler ile meyveli dondurma yapıyoruz. Dondurma yapımın da bir diğer konu ise hammadde. Hammadde çok önemli. Çünkü hammadde ne kadar iyi olursa, ürettiğiniz dondurma o kadar iyi olur. Ustalıkta hammadde ile birleşince ortaya dünyayı kendine hayran bırakan Kahramanmaraş dondurması çıkıyor. Biz dördüncü kuşak bir aileden geliyoruz. Osmanlıdan bu yana bizim kuşak devam ediyor. Aynı zamanda ustalık ve hammadde birleştiği zaman bu gördüğünüz ürün ortaya çıkmakta” dedi.

 

 

 

GELEN TALEPLERİ DEĞERLENDİRİYORUZ

 

Hedefinin dünyaya model olmak olduğunu ifade eden 4. Kuşak Dondurma Ustası Mehmet Kanbur, bu hedefi de gerçekleştirdiklerini Kahramanmaraş dondurmasının dünyaya model, Mado’nun da bu modelin doğum yeri olduğunu vurguladı. Kanbur ayrıca birçok ülkeden Mado mağazaları ile ilgili talep geldiğini, gelen talepleri de değerlendirdiklerini dile getirdi.