Sınav Koleji Kahramanmaraş’a Merhaba Dedi!

Bizlerde Sınav Koleji Kahramanmaraş Kurucu Müdürü Ayhan Kılınç ile bir röportaj gerçekleştirdik.

 

Kılınç, “Sınav Eğitim Kurumları olarak Sınav Koleji için de hedefimizi büyük tutarak, Atatürk’ün tarihi sözünde ifadesini bulan “büyük milletimize” yakışır nitelikte fiziki yapısı, yüksek teknolojisi ve çağdaş eğitim anlayışıyla uluslararası standartlarda bir okul kurduk. Amacımız; yeniliğe açık, akademik eğitimin yanında etkin yabancı dil öğretiminin yapıldığı; sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle zenginleştirilmiş programıyla, hem öz değerlerimize bağlı hem de evrensel normları benimseyen ufku geniş, özgüveni yüksek, “dünya vatandaşı” seçkin bireyler yetiştirmektir. Bu amaç doğrultusunda çalışan Sınav Koleji’ne çocuklarımız her gün severek, isteyerek, keyifle gelmekte; derslerini yaparak, yaşayarak, zevkle öğrenmektedirler. Bugünün mutlu ve başarılı çocuklarının, yarının üretken ve saygın bireyleri olacağına inancımız tamdır.” dedi.

 

“Öğrencilerimiz strese girmeden, severek ve isteyerek öğrenecekler”

 

Sınav kolejinin ilkeleri hakkında bilgiler veren Ayhan Kılınç şunları söyledi: “Sınav, İlkeleri olan bir Kolej TAKİP Sınav Kolejinin birinci ilkesi, her öğrencisini büyük bir sorumluluk ve titizlik çerçevesinde takip etmektir. Bunun içindir ki Sınav Okullarında tüm öğrencilerin akademik başarısıyla yakından ilgilenilir. Gelişmelerden veliler de düzenli olarak haberdar edilir. Öğrenci hakkında hiçbir şekilde 'temeli zayıf ya da dinlemiyor, anlamıyor.' gibi bahaneler üretilerek sorumluluktan kaçılmaz. HAKKANİYET Sınav Okullarında veliler, öğretmenler ve diğer çalışanlarla kurulan ilişkide daima hakkaniyet/dürüstlük ön plandadır. Bütün çalışanların ücret ve diğer özlük hakları hassasiyetle korunur. Öğretmenler de öğrencilerle 'hepsi özeldir' prensibi gereği 'ayrıştırmadan yarıştırmadan' bire bir ilgilenir. Verilen eğitim öğretim kalitesiyle en yüksek düzeyde memnuniyet sağlanır. EMPATİ Sınav Okullarının standartları ve eğitim sistemi, öğrencilerin en uygun atmosferde eğitim alacakları şekilde oluşturulmuştur. Amaç, onların strese girmeden, severek, isteyerek öğrenmeleridir. Öğrencilerin akademik başarısının yanında ruhsal ve kişisel gelişimleri de dikkate alınır. Çünkü, 'bugünün mutlu ve başarılı çocukları, yarının üretken ve saygın bireyleri' olacaktır. THE OKUL Sınav Eğitim Kurumları üç temel değer üzerine kurulmuştur. 'Takip/Sorumluluk, Hakkaniyet/Dürüstlük, Empati/ Duygudaşlık'tan oluşan bu değerler Sınav Okullarında kısaca THE OKUL olarak adlandırılır. Öğrencilere öncelikle bunlar benimsetilir. Okul kültürü bu değerler üzerinde yükselir ve kurumlar da aynı doğrultuda yönetilir.

 

 

SINAV KOLEJİ “İLK'LERİN KURUMU

 

Sınav Eğitim Kurumları, sınavlara hazırlık yayınlarındaki öncülüğünü, dershanecilik alanına da taşıyarak bu alanda pek çok yeniliğe imza atmıştır. Soru ağırlıklı bol testli dergiler, kitap ekleri, dershaneciliği eksen alan dergicilik gibi birçok ilk Sınav Eğitim Kurumları ile başlamıştır. Hepsinden önemlisi, birbirinin karşıtı olarak sunulan 'dergi ve dershane birlikteliği'nin temeli Sınav Eğitim Kurumları ile atılmıştır.

 

Sınav Eğitim Kurumları, abonelik sistemiyle de yüz binlerce kişiye ulaşmaktadır. Ülke genelindeki dağıtım ağı ve yüzlerce bayisiyle dershane öğrencisi olmayan binlerce gencimizin sınavlara hazırlanmasına katkıda bulunmaktadır. Dış ülkeler ile çift diploma anlaşması olan, yurt dışına öğrenci gönderen, yabancı dil ağırlıklı eğitim sistemine sahip vizyoner bir bakış açısıyla dil eğitimine önem vermektedir.  Sınav Koleji, uyguladığı “Side to Side” programı ile “Türkiye’de İngilizce öğretilemiyor” yargısını yıktı. “Side to Side” programı ile anadili Türkçe olan öğrenciler, hem İngilizce öğreniyor hem de kendi anadillerinde öğrenimlerini devam ettiriyor. Bu programla özellikle anaokulu ile 1, 2, 3, 4 ve 5. sınıfta eğitim; aynı içerikle ve farklı iki öğretmenle (anadil-İngilizce) yapılmaktadır.

 

 

HER SAAT "SIDE TO SIDE"

Sınav Kolejinde “Side to Side” programı ile anaokulu 3 yaştan itibaren ilkokul 1, 2, 3, 4 ve ortaokul 5. sınıfa kadar haftalık ders programlarında yaklaşık 30 saat İngilizceye yer verilir. Bunun bir kısmı sadece İngilizce dersi iken bir kısmı ise İngilizce ile entegre edilmiş branş dersleridir. Bunun dışında öğrenciler tenefüslerde, yemeklerde hatta bahçede oyun oynarken, ilgili öğretmenleriyle hep İngilizce iletişim kurar ve gün boyu adeta İngilizceye maruz kalır.”