GERMENİCİA yeni konseptiyle yeni yerinde!

 

Kurumsal bir yapıya odaklanan Germenicia, Hediyelik, Gümüş, Saat, Tesbih, Takı ürünlerinin yanı sıra;  Germinicia Antik Kentinin tanıtımına yönelik ürünlerin beraberinde, Kahramanmaraş Hatıra Ürünler, Kişiye Özel Ürünler, Adige (Çerkes) Ürünler, Sevgiliye özel ürünleriyle de çeşitliliği önem veriyor.


Girişimci ruhuyla Kahramanmaraş'ın adını gerek yerelde gerekse ulusalda sıkça duyuran Mutlu Bolat, ülkenin ekonomik anlamda şuanda darboğazda bulunan ülkemizin biran önce normale döneceklerine inandıklarını belirterek, istikrara, geri dönüşe çok az bir zaman kaldığını belirtti.


“Gelişen teknolojiye ayak uyduruyoruz”


Müşterilerin artık dijital ortama yöneldiğine dikkat çeken Bolat şunları söyledi: “Yaptıkları her işte önceliklerinin sadece müşteri memnuniyeti ve devamlı CRM üzerinde geliştiriyoruz.

 

 

Tüm sektörlerin bundan sonraki yatırımlarının 50, 60 oranında dijital pazarlamaya ağırlık vereceklerini düşünüyorum. Satış ağı önümüzdeki yıllarda 40’lık dilimini birebir yüz yüze satış 60’lık dilimi ise dijital pazarlama üzerinden olacağını tahmin ediyoruz.

 

 

Hazırlıklarımız bu yönde. Her geçen gün özellikle üretim maliyetlerinin ve ortak giderlerin (vergi, SGK, elektrik, Bağ-Kur) yükselmesi her işletmenin karlılığını minimize seviyeye getirmiş olup, her geçen gün yeni pazar ağı geliştirmek ve geleceğe hedef koymak zorundayız.

 

 

Artık piyasa plansız ve AR-GE siz büyümeyi kabul etmiyor piyasada yeriniz olmuyor.”